Baertplan uit Roeselare richt zich vooral op KMO’s, vennootschappen en vrije beroepen. ‘Op die manier kunnen we met ons kantoor een grote toegevoegde waarde betekenen’, gaat Stijn verder. ‘Je bouwt pas een duurzame relatie op als je alles goed opvolgt. We denken met Baertplan ook proactief mee met de klant. Het is bedoeling dat we de hele keten in kaart brengen, niet alleen van het bedrijf zelf, maar ook van de leveranciers en klanten. Kleine dingen die wel een groot verschil maken. Bedrijven werken in een complexe realiteit, waarin alles en iedereen met mekaar is verbonden. Dat gaat zich ook vertalen in de verzekeringsproducten. Baertplan neemt daarom de tijd voor een grondige analyse. We doen een marktanalyse bij de maatschappijen waarmee we samenwerken en bieden de klant vervolgens de beste oplossing uit de markt in de vorm van transparante en duidelijke polissen. Deze aanpak gaan we elke drie jaar proactief herhalen om zo een lange termijn relatie te kunnen opbouwen. Last but not least kunnen onze klanten onze toewijding aan den lijve ondervinden in geval van schade. Onze medewerker Heidi heeft 20 jaar ervaring in de behandeling van schadeclaims, en is daarom een heel grote troef binnen ons kantoor. We zorgen er verder voor dat we aanwezig zijn elke expertise, zodat we letterlijk aan de zijde van de klant staan als dat nodig is. Dag en nacht staan we klaar voor onze klanten met een plan, want dat is ook onze slogan: Baertplan, wij smeden uw plan!’, besluit Stijn Baert.
Baertplan
Persoonlijk contact en een goeie opvolging zijn voor Baertplan essentieel!
We denken proactief mee met de klant