Didier Verbanck uit Zedelgem wordt ook vaak ingeschakeld om elektriciteitswerken die niet correct werden uitgevoerd op te lossen. ‘Het is niet te geloven wat ik mijn carrière allemaal al heb mee gemaakt’, gaat Didier verder. ‘Het gebeurt dat klanten een beroep doen op firma’s die uiteindelijk maar half werk leveren of een puinhoop achter laten. Dan ga ik dat met veel plezier oplossen. Net dát is wat mij onderscheidt. Veel collega’s willen hier niet aan beginnen, want eigenlijk ben je de problemen van een voorganger aan het oplossen. Maar waarom zou ik dit niet doen? Een tevreden klant is in mijn ogen onbetaalbaar en die komt sowieso bij mij terug in de toekomst. Zo heb ik onlangs een project gedaan in een hotel waar de firma die was ingeschakeld om de elektriciteitswerken uit te voeren plots met de noorderzon was verdwenen. Het gebeurt ook vaak dat particulieren zelf starten met de werken, maar plots vast zitten of een koppel gaat uit elkaar terwijl de werken nog niet af zijn. Dan moet ik zorgen dat alles klaar ligt voor de volgende kopers. Ik ga ook altijd ter plaatse de situatie gaan bekijken, want er zijn veel firma’s die zeggen dat een bepaald werk drie weken in beslag gaat nemen en als ik ga kijken dat het uiteindelijk op twee dagen kan geklaard worden. Hét probleem is dat grote firma’s niet uitrukken voor een ‘werkje’ van een uur. Ik wel en dat zorgt er voor dat ik een uitgebreide en diverse klantenportefeuille heb van zowel horeca en fabrieken tot particulieren’, besluit Didier Verbanck.